Rozvod! Děsivé slovo, které se vznáší nad sourozenci Divišem a Dášou. Ani jeden nechápe, co se s rodiči děje. Mají své děti vůbec ještě rádi? Co bude dál? Diviš už nemůže vydržet napětí, které doma panuje. Sbalí si batoh, připne Brutovi vodítko a na stole zanechá vzkaz: Šel jsem se psem.
Ťapka je kočka domácí, ale především kočka stěhovavá. Proč? Ťapka totiž každý týden mění pelíšek a putuje s druhačkou Petrou. Peťula je ve střídavé péči, to znamená, že má po rozvodu rodičů dva domovy. Jeden týden bydlí u maminky, druhý u tatínka. Oba domovy jsou však v jiných městech, a tak má Peťula navíc i dvě školy, dvoje učebnice, různé kroužky a spolužáky. Ale přece jen někdo je pořád s ní, ať cestuje tam, či tam – Ťapka. A s tou jde všechno líp!
Do třídy přišel nový kluk a s ním spousta problémů. S nikým se nebaví, sprostě nadává, a navíc se pere. Spolužáci zjišťují, že to s ním nebude lehké. Ale jednoduché to nemá ani sám Ivoš. Naštěstí je tady Lenka, sociální pracovnice věnující se bojovému umění. Díky ní a knize o ninjech se Ivoš stane následovníkem umění starodávných bojovníků. A naučí se, že problémy se neřeší útěkem ani rvačkou. Dokáže se jim nakonec postavit jako skutečný ninja?
Říkají mi Julie a je mi devět let. Chtěla bych vám vyprávět příběh o sobě, o svých rodičích, kamarádkách, ale hlavně o bráchovi. Jmenuje se Jonáš a chodí se mnou do třídy, i když je starší. Má totiž ADHD. Někdy se mi zdá, že se chová jako tornádo. Chvíli neposedí, místo toho, aby šel, tak běží, všechno mu padá z ruky. Ale běhat, to on umí opravdu rychle, vždyť je členem sportovního týmu Tornáda! Kniha psycholožky Petry Štarkové je třetím titulem řady Má to háček, která pomáhá dětem a rodičům s řešením životních problémů a složitých situací.
Toník je neprůbojný, trochu nešikovný a bojácný, prostě kam ho člověk postaví, tam ho najde. Tatínek je věčně na cestách, maminka má o syna strach a vychovává z něho jelimánka. Spolužákům je obvykle pro smích a často slouží klukům při lumpárnách jako štít, kterému leccos projde. Toník to trpně snáší, je rád, že ho mezi sebe berou. Ale během jedné výpravy do starého sklepení dojde k nehodě. Děti zpanikaří, nikdo si neví rady. Co udělá ňouma Toník?
Knížka Lukáš a profesor Neptun je o hvězdách, cizích planetách, autismu, a hlavně o Lukášovi. Je mu devět let, dva měsíce a čtyři dny, má rád astronomii a chodí do třetí třídy. Aby se mohl učit s ostatními dětmi, pomáhá mu ve škole asistentka Anetka. Jenže jednoho dne Anetka do školy nedorazí! Co teď? Začíná nejdobrodružnější den v Lukášově životě!
Šikana. Téma, které se týká každé školy a dokonce i každé školní třídy. Děti, které někdo šikanoval nechápou, proč se staly obětí šikanování, nerozumí tomu, co se děje. A někdy si začnou myslet, že opravdu nestojí za nic, že jsou opravdu tak děsné, jak jim říkají ti, kteří je šikanují. Tuto knihu napsala dívka, kterou ve škole také šikanovali. Dobře ví, co se člověku, kterého někdo trápí, honí v hlavě, a také si dobře pamatuje, co jí pomohlo. Přála by si, aby její kniha pomohla dětem, které spolužáci šikanují, osušit slzy a začít se znovu smát.
Je jedno, jak na tom se získáváním a udržením přátel jsi, protože tahle kniha ti pomůže najít kamarády a pracovat na přátelství, které s nimi máš. Poradí ti, jak prolomit ledy, když se seznamuješ s někým novým, jak si s druhými dětmi povídat, aby to bylo všem příjemné, jak společně plánovat, zvládat nepříjemné pocity a hlavně jak být dobrou kamarádkou, dobrým kamarádem.
Když máme přátele, cítíme se šťastni a jsme i zdravější. Pomáhají nám budovat si zdravé sebevědomí a žijeme díky nim déle – je to pravda! V této knize najdeš spoustu příkladů, kvízů a nápadů, které ti pomohou najít cestu ke kamarádům. Zkus to!
Kniha je určena především dětem staršího školního věku. Vaše děti si nevědí rady s tím, jak si zorganizovat učení? Neumějí se soustředit? Odkládají věci na poslední chvíli a pak nic nestíhají? Rozvržení času není jejich silná stránka? Pak vás i je osloví kniha psychologů a učitelů, kteří mají spoustu zkušeností z práce s dětmi, které jsou na tom podobně. Knížka nabízí jasné rady, které se týkají organizace času a práce, strategií na udržení pozornosti, plánování činností. Autoři nebudou odsuzovat ani napomínat, ale nabídnou dětem strategie, jak získat lepší motivaci, jak si usnadnit školní život, jak se zbytečně nestresovat a dosahovat výsledků.
Bojíš se přihlásit, když se učitel v hodině na něco ptá? Když už zvedneš ruku, stane se ti, že ti správná odpověď „vypadne“ z hlavy? Bojíš se trapasů a nevíš si rady ve vztazích s ostatními lidmi? Pořád přemýšlíš o tom, co si o tobě druzí budou myslet? Dobrá zpráva je, že podobně na tom jsou i někteří tví vrstevníci. I oni se někdy bojí, že selžou, mají strach navázat kontakt s ostatními, stydí se. Tahle knížka ti pomůže: Najdeš v ní tipy, jak poznat škodlivé myšlenky a jak je změnit. Také tady najdeš tipy, jak relaxovat, a knížka tě podpoří v tom, když se odhodláš navzdory strachu k něčemu, co ti nahání strach. Kniha je určena starším dětem na druhém stupni.
Jsou dny, kdy má člověk chuť hlasitě se smát a je šťastný. Jindy se mu chce křičet a zlobí se. Pak zase potřebuje útěchu někoho blízkého. Vypořádat se se všemi protichůdnými pocity není vůbec snadné. A ne vždy smíme projevit, co cítíme, protože tím třeba můžeme někomu ublížit. Jak si s tím vším mají poradit děti? Jak se cítím je bohatě ilustrovaná kniha, které děti hravým způsobem provede světem emocí. Ukáže jim například, že i negativní emoce a jejich prožívání je nedílnou a potřebnou součástí života
Naše nálada se neustále mění. Je to jako houpeme na houpačce. Jednou jsme dole, jednou nahoře. Nikdo z nás není neustále šťastný. Každý si někdy prochází různými starostmi a obavami, např. když je někdo z naší rodiny nemocný, máme o něj strach. Někdy se stane, že nás ale strach a úzkosti úplně pohltí. Bojíme se trapasu, máme strach, že se s námi druzí nebudou bavit, a nevíme si s tím rady. Kniha Jak přežít, když se často bojím, ti pomůže pochopit, že podobně jako ty se občas cítí každý. Naučíš se, jak pracovat s otravnými myšlenkami, které se ti honí hlavou, a také najít cestu ven z bludného kruhu podceňování a nedůvěry v sebe sama.
Stručná a zábavným způsobem napsaná příručka pro žáky a studenty, kteří mají potíže už s tím, aby se dali do učení, kterým učení trvá dlouho a dělá jim problémy. Pomocí testů, otázek a vtipných zamyšlení pomáhá najít způsob, jak využít všech chopností a vyzískat maximum.
Sedm zásad zdravého přístupu k okolí ilustruje sedm příběhů ze života zvířecích kamarádů. Medvěd Dobrák, Králík Skokan, Veverčák Viktorín a další zvířátka se postupně učí naslouchat ostatním, umět si stanovit cíl a dosáhnout ho, zjistí, jak zatočit s nudou a několik dalších důležitých věcí. Na konci každého příběhu je okénko pro rodiče. V něm najdou otázky a úkoly, které mohou řešit společně se svými dětmi. Ověří si tak, zda dítě příběh pochopilo a mohou ho inspirovat ke konkrétnímu využití pochopeného.
Knha vychází z praktických zkušeností kvalifikovaných krotitelů tygrů :-) s praxí, proto nejde o žádné teoretizování. V několika lekcích se naučíte zacházet s tygry, chápat je, rozumět jim a spolupracovat s nimi. Pokud zvládnete alespoň jednu lekci, uvidíte, že se život ve vaší rodině může velmi příjemně změnit. Autoři se věnují práci s dětmi a dospělými. Zabývají se tématy: hyperaktivita a poruchy pozornosti dětí, traumatické zkušenosti, rozvody v rodinách, partnerské či sourozenecké neshody, stěhování a změny v životě s tím spojené. V ČR a v zahraničí jsou známí jako autoři metody Životních map (ve světě pod názvem Kops’ Method)
Kniha „Tygr dělá uáá uáá…“ je ojedinělým náhledem do dětské duše, napsaná podle skutečných příběhů dětí právě s tímto syndromem, a to především ve formě hyperaktivity. Hlavním hrdinou příběhu je šestiletý školák Jakub. Postupně seznamuje čtenáře s tím, jak on jako dítě prožívá stav, kterému se říká syndrom ADHD, hyperaktivita. Je to vnitřní svět chlapce, který je sice před rodiči ukrytý, zároveň se ale výrazně projevuje navenek. Kniha čtenářům ukazuje, že pokud problém odhalíme, zároveň objevíme i způsob, jak se s ním vypořádat.
Tato kniha dává odpovědi na spoustu otázek bratrů a sester mladých lidí s autismem. Kniha popisuje základní projevy autismu a je plná užitečných doporučení, která mohou přispět k celkově spokojenějšímu rodinnému životu. Autorka publikace Fiona Bleach řadu let pracuje jako arteterapeutka v Sibyl Elgar School v západním Londýně, jejímž zřizovatelem je Národní společnost pro autismus (The National Autistic Society). Její ilustrace činí knihu laskavou a srozumitelnou.
Obrázková kniha, která pomáhá dětem pojmenovat jednu z častých emocí a ukazuje, jak s ní naložit. Vztek je emoce, kterou děti prožívají zcela běžně. Umí si s ní ale poradit? Jak se vztek projevuje a jak ho můžeme vyjádřit, aniž bychom někomu ublížili nebo způsobili škodu? Odpovědi na otázky spojené s tématem vzteku najdete v této knize. Rodiče, vychovatelky a učitelky tak mají příležitost promluvit si s dětmi o této důležité emoci. V knize najdou i návrhy, jak si se vztekem poradit.
Titul obsahuje 48 stran plných příběhů na téma emoce. Hravou a milou formou pomáhá dětem seznámit se a pochopit emoce, se kterými se mohou každý den svého života setkat. Aktuální nadčasové téma.
Knížečky s poučnými příběhy o základních emocích (hněv, radost, plachost, závist a strach). Pomáhají dětem vyrovnat se s vlastními emocemi. Knížky obsahují 20 stran.
Knížečky s poučnými příběhy o základních emocích (hněv, radost, plachost, závist a strach). Pomáhají dětem vyrovnat se s vlastními emocemi. Knížky obsahují 20 stran.
Knížečky s poučnými příběhy o základních emocích (hněv, radost, plachost, závist a strach). Pomáhají dětem vyrovnat se s vlastními emocemi. Knížky obsahují 20 stran.
Knížečky s poučnými příběhy o základních emocích (hněv, radost, plachost, závist a strach). Pomáhají dětem vyrovnat se s vlastními emocemi. Knížky obsahují 20 stran.
Knížečky s poučnými příběhy o základních emocích (hněv, radost, plachost, závist a strach). Pomáhají dětem vyrovnat se s vlastními emocemi. Knížky obsahují 20 stran.
Kniha pohádek je zaměřená na rozvoj emoční inteligence dětí předškolního a školního věku. Na plyšovém žabáku Ferdovi představuje lidské emoce, s nimiž se dítě může prostřednictvím pohádky snáze ztotožnit. Ke každému příběhu jsou v knize doplňující otázky, aktivity a hry.
Pro malou Nelu je dědeček jejím nejlepším kamarádem. Zažívají spolu denně spoustu dobrodružství. Po návratu z dovolené ale malá Nela objeví úplně jiného dědečka. Nejen, že se chová úplně jinak, ale dokonce i zapomene, jak se jeho vnučka jmenuje.
Volné pokračování příběhů o žabákovi Ferdovi a jeho emocích. Knihu doplňuje náladoměr, na kterém si děti můžou označit, jak se momentálně cítí, dále pak placka a plakát s Ferdou. Spoustu zábavy si děti užijí s jednoduchou akční hrou, která je také součástí balení. Balení Emušáka obsahuje: knihu pohádek s návodem pro rodiče, aktivitami a doporučením , náladoměr emocí, plakát s Ferdou a placka, akční hru s tematikou emocí.
Pája a bleší cirkus je kniha pro nejmenší pro sourozence a sourozencích. V knize opičku Páju provází blešky, představující typické role v období narození sourozence. Obsahuje: Knihu pohádek s návodem pro rodiče, aktivitami a doporučeními; plyšovou hračku Páji a Františka, kteří jsou hlavními hrdiny pohádek; sadu 4 plyšových blech znázorňující dětské role; praktický textilní pytlík na uchování blešek.